חברת פרסום

איך לבחור חברת פרסום בשנת 2020

כדי לענות על שאלה זו נתחיל בשאלה מקדימה – מהי חברת פרסום בשנת 2020?
האם זו חברה שצריכה לקנות לנו פרסומות בעיתונות? או שמא בתחנות האוטובוס ברחבי העיר? ואיפה נכנס השיווק הדיגיטלי לתמונה?

כל השאלות הללו מורכבות מאוד ולענות עליהם יקח עמודים על גבי עמודים של כתיבה, אבל בקצרה ניתן לומר שחברת פרסום היום היא חברה שעושה הכל. הכל.
מה זה הכל? פרסום היום לוקח את כל מה שקלאסי בפרסום, ומוסיף לו עוד עולם שלם שנקרא שיווק דיגיטלי.

מה הבעיה פה ? שהשיווק הדיגיטלי הוא לא רק עוסק בכתיבת תוכן מושך, ושימוש בתמונות שתופסות את העין. השיווק הדיגיטלי מכיל בתוכו עולם שלם ששמור רק למתכנתים. אותם מהנדסי קוד שיושבים על המחשב כל היום, ולפעמים אין להם חצי מושג בטקסט שיווקי.

לצערנו חברות פרסום רבות לא משתמשות בהם, וחבל. פה הן נופלות.
השיווק הדיגיטלי הוא אפקטיבי רק ברמת המדידה שלו, זהו ההבדל העיקרי בינו, לבין השיווק המסורתי.
בעבר אם היית מפרסם שלט חוצות, מלבד הידיעה שהוא במיקום טוב ולבטח שעשרות אנשים נחשפים אליו ביום, לא היית יודע איך הביצועים שלו.

השיווק הדיגיטלי מאפשר לדעת לא רק מאיזה "שלט חוצות" דיגיטלי לקוח הגיע אליך, אלא גם מתי, איפה הוא גלש באתר שלך ומה הוא עשה עד שהוא פנה אליך.

זה נעשה באמצעות מעקבי המרות מתקדמים שלרוב מתכנים צריכים להקים באתר, באפליקציה, או בכל מקום אחר שממנו נאסוף את הלידים.

לסיכום חברת פרסום בשנת 2020 צריכה להיות חברה שמודעת לכל האפשרויות שקיימות בפרסום הקלסי, וגם לוקחת במלוא הרצינות את עולם השיווק הדיגיטלי. רק אחת כזאת, תגיע לתוצאות הרצויות לעסק שלך

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email