קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל

רבים חושבים שקידום אורגני הוא תהליך מסורבל, אפור, ולא ברור, שעולה הרבה כסף. ובכן, בעלי חברות לקידום אורגני בהחלט רוצים שתחשבו כך, עם זאת, זה לא באמת המצב.

קידום אורגני הוא כלי יוצא דופן אשר מאפשר לבעלי עסקים לבסס את העסק שלהם בעשירייה הראשונה של גוגל, ולקבל חשיפה לאלפי לקוחות. התהליך הוא אמנם ארוך, אבל בהחלט לא אפור. ישנו מספר של פעולות, אשר ביצוע שלהם יגרום ללא ספק לעליה במיקומי האתר שלכם בגוגל.

נכון שישנם עשרות, ומאות פעולות כאלו. אבל הפעולות האלה אינן "תורה מסיני". כל שנדרש הוא לבצע אותן, אחת אחת, באופן עקבי לאורך זמן.
הקידום האורגני מורכב לרוב מ2 חלקים. החלק הראשון הוא עבודה שחברת הקידום מבצעת "ON SITE" פעולות אלה כוללות בתוכם סידור המבנה הסמנטי של האתר, כמו מיקומי כותרות ומבנה תקין. ישנם מספר כלים שבודקים זאת, ושימוש מהיר בהם יעזור לכם לדעת האם האתר שלכם תקין או לא. מלבד מבנה האתר, ישנו נושא הביצועים. אתר איטי הוא אתר שלוקח לו הרבה זמן להיטען, ומשתמשים לרוב נוטשים אותו. עם זאת, אתר מהיר הוא אתר שמשתמשים נהנים לגלוש בו, ומספק חוויה טובה יותר.
לכן גוגל יעדיף אתרים מהסוג הזה.

סוג הפעולות השני שאנחנו מבצעים באתר הם "OFF SITE". בקצרה אפשר להגיד שחברה לקידום אורגני מייצרת חשיפה גדולה לאתר שלנו ברחבי הרשת. החשיפה הזאת באה לידי ביטוי באתרים אחרים אשר מקשרים אל האתר שלכם. לדוגמא, אם אתר חדשות גדול יקשר אל האתר שלכם. גוגל מסיק מכך 2 מסקנות. האחת היא שיש לאתר שלכם חשיפה רבה ברשת, והשניה היא שאם אתר חדשות גדול קישר אליכם, כנראה שהאתר שלכם סמכותי מספיק לכך.

ישנם מספר דרכים בהם מקדמי אתרים "כובלים" אתכם אליהם, ועל כך נפרט במאמר הבא שלנו בנושא.

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email